Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role predajného personálu pri budovaní vzťahu zákazníkov k vybraným typom predajní
Brokešová, Katarína
Brokešová, K. Role prodejního personálu při budování vztahu zákazníků k vybraným typem prodejen. Diplomová práce. Brno, 2014. Tato diplomová práce je zaměřena na to, jak zákazníci vnímají roli prodejního personálu při nakupování oděvů a elektroniky a jaké jsou jejich požadavky na zákaznické služby. Na trhu s oděvy a trhu s elektronikou je velká konkurence a obchodní řetězce vykazují nízkou loajalitu svých zákazníků. Cílem této práce bylo proto definovat faktory ohrožující a budující loajalitu zákazníků vůči vybraným prodejnám za pomoci prodejního personálu. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu byly shromážděny údaje, které měly potvrdit nebo vyvrátit již realizované výzkumy v dané problematice a zároveň doplnit informace, na jejichž základě mohou být navrženy vhodná doporučení pro řešení této problematiky.
Account management a jeho vliv na chování zákazníka
Dohnalová, Veronika
Diplomová práce se zabývá account managementem, novým fenoménem v oblasti obchodních strategií. Zaměřuje se na popsání vztahu mezi account managerem a zákazníkem a na tvorbu ideálního modelu komunikace mezi nimi. Pro získání primárních dat byl realizován kvalitativní výzkum s 13 úspěšnými account managery. Výsledky výzkumu budou rozeslány osloveným account managerům a poslouží i studentům komerční komunikace, kteří se o práci account managera zajímají do budoucna.
Budování osobních vztahů se zákazníky společnosti Finder s.r.o.
Bílková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Uličná, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky společnosti Finder s.r.o., a to zejména vztahů osobních v rámci obchodního styku. Celá myšlenka je založena na Maslowově teorii potřeb. Základní myšlenkou tohoto systému je vytvoření pevného vztahu nejen na obchodní, ale především na přátelské osobní bázi. Cílem této práce je představit a stručně popsat teoretický základ, na kterém by pracovníci společnosti Finder s.r.o. měli budování osobních vztahů se zákazníky stavět a čerpat z něj a následně se zaměřit na konkrétní analýzu vztahů stávajících, na základě konzultací s obchodními manažery firmy Finder s.r.o. V závěru chci představit návrh na zefektivnění budování těchto vztahů v návaznosti na analýze schopností obchodních manažerů společnosti Finder a návrh a popis systému budování, zkvalitňování a udržování osobních vztahů včetně doporučení na aplikaci v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.